کمیته دانشگاهی قرارگاه اربعین برگزار شد

تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی

۲۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹ کد : ۴۴۷۵۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵
با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی و نقش آفرینی هر ساله بسیج دانشجویی در اعزام کاروان زائران حسینی، کمیته دانشگاهی قرارگاه اربعین به ریاست دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دبیری بسیج دانشجویی با حضور اعضا قرارگاه برگزار شد.
تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست گفت: به منظور گرامیداشت ایام اربعین حسینی و تامین آسایش عزاداران حسینی دانشگاه، با دانشگاه های علوم پزشکی که در مسیر اعزام دانشجویان به کربلا هستند هماهنگی لازم انجام شده و از ظرفیت ها و امکانات این دانشگاه ها جهت اسکان دانشجویان استفاده خواهد شد. 
وی افزود: با همکاری معاونت آموزش  امکان جابه جایی شیفت کاری متقاضیان کارورز و کارآموزی وجود دارد و لازم است تا تمهیدات لازم جهت عزاداری و اعزام دانشگاهیان بدون کوچکترین دغدغه و مشکلی اندیشیده شود.
همکاری با دانشجویانی که در تاریخ مذکور کارورزی و کارآموزی دارند، تامین سرویس ایاب و ذهاب و محل اسکان، تامین امنیت زائرین در مسیر و کربلا و تامین داروهای مورد نیاز و پوشش خبری مناسب این سفر، اعزام افرادی زودتر از کاروان اصلی جهت هماهنگی های لازم در مسیر و  بدرقه و استقبال از زائرین از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.
لازم به ذکر است این قرارگاه در راستای برنامه ریزی اعزام دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی اراک بمناسبت اربعین حسینی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت یکم شهریور تشکیل شده است.
 

کلید واژه ها: اربعین حسینی مراسم اربعین اربعین ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :